Subject: FW: Sirin arendus
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 16:33:57 +0200

Palun reg

From: Eduard Ventman <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 20, 2025 3:10 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>; Marek Lind
<[email-masked]>
Cc: Benno Johanson <[email-masked]>; Kadre Rumm
<[email-masked]>; Margit Kuulmann <[email-masked]>;
Priit Põldmäe <[email-masked]>
Subject: Sirin arendus

Tere

SIRIN on meile esitanud uued planeeringu materjalid läbivaatamiseks. Meil
on vaja teha väike koosolek, et leppida kokku ühtsetes tingimustes mida
arendajalt nõuame. Olulisem muudatus, millega SIRIN soovib edasi minna, ei
näe ette Pärna tee läbimurret. Millal oleks sobiv aeg kohtumiseks?

Kõik planeeringu materjalid on kättesaadavad:
<https://kiilivald-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/eduard_ventman_kiiliva
ld_ee/EtN-LGPsq_ZAh21miM_0ISoBtOYd7Qcvbsz8rOau8881lw?e=B4LeyW>
https://kiilivald-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/eduard_ventman_kiilival
d_ee/EtN-LGPsq_ZAh21miM_0ISoBtOYd7Qcvbsz8rOau8881lw?e=B4LeyW

Eduard Ventman

vallaarhitekt

679 0272 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

kiilivald.ee <https://Kiilivald.ee/>  |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook

Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina mĆ¤rgitud isiku(te)le. Kiri vĆµib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni vĆµi informatsiooni, mille autori
kirjaliku nĆµusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina mĆ¤rgitud
isikuks.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.